niedziela, 25 listopada 2012

Chcę dać znać że jestem , żyję i mam się ogólnie dobrze. Nie mam czasu  ale jakoś leci. W szkole towarzysko jest po prostu super. Dziewczyny równe babki  już zdążyłyśmy się zapoznać i polubić. Na przerwach jest śmiechu często co nie miara, już dawno tak się dobrze nie czułam. Nauka jest oczywiście i stres też bo z wiekiem jakoś człowiek bardziej wrażliwy i przejmujący.  Po takim weekendzie wracam zmęczona ale jakoś  odmłodzona jakby lat z jednej strony mi ubyło. A oprócz szkoły to  wnusia już w środę skończy 6 miesięcy. Jest po prostu wspaniała . Mała śmieszka . Uśmiechy posyła całym swoim bezzębnym, słodziutkim  uśmiechem . Zaczyna już siedzieć , pepla sobie po swojemu  po prostu zgłupiałam na jej punkcie . Widzę ją co prawda przez skaypa ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma . Zdjęcia jej znajdują się w całym domu. Jak rano otwieram  oczy i widzę tego cudnego buziaka to aż mi się wszystkiego chce. Chce mi się żyć . Dzieci nadają sens naszemu życiu i jak je nie kochać ?

6 komentarzy:

  1. Znam to uczucie, i nie mija z kazdym nastepnym wnuczeciem , te cudne obslinione mordki prawda? ja mialam wszystkie wnuki tu na miejscu wiec doswiadczylam tego uczucia ....ciesz sie babciowaniem , pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się cieszyć babciowaniem na odległość ale cóż nie mam wyjścia pozdrawiam :)

      Usuń
  2. aż się buzia uśmiecha, gdy czytam Twoje słowa :)
    cieszę się bardzo, że jest tak dobrze
    wnusiaki to nasze skarby kochane, nasza radość, niech zdrowo rośnie :)
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleczko w weekendy zapominam o problemach codziennych szkoła jest dobrą odskocznią wnusia jest moim słoneczkiem które świeci mi codziennie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Cieszę się bo Ty jesteś zadowolona:-). Buziolki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo problemów jestem zadowolona Mayu radością moją są wiadomości o mojej wnusi a prawie codziennie jest coś nowego co wywołuje uśmiech pozdrawiam :)

      Usuń