niedziela, 4 listopada 2012

Jakoś tak ni jako . Nie lubię jesieni . Tęsknię za wnuczką i wymyślam co tu zrobić żeby ją zobaczyć. Już nawet wymyśliłam ale brak urlopu dało by się jeszcze jakoś ominąć ale z brakiem kasy już gorzej . U męża w pracy nie ciekawie, więc nie ma co się rozpędzać, jakby było jak do tej pory to nie było by problemu a tak jak jest teraz to jest kaszana . Pensja na raty i to takie że nie wiadomo w co najpierw te pieniądze włożyć . Jednym słowem doopa . Z mojej pensji niewiele zostaje po opłaceniu szkoły i kredytu więc chyba z moich planów nic nie będzie. Ale już nie będę marudzić bo przynudzam . A po za tym wszystko po staremu. Dzisiaj mam wolne od edukacji i zrobiłam sobie takie maluteńkie spa . Nałożyłam maseczkę przeciw zmarchom i bruzdom może podziała , pomalowałam sobie pazurki tak na malinowo a nie jak przez większość życia na kolor bez koloru czyli bezbarwno. Ogarnęłam się trochę i już mi ciut lepiej . Teraz zrobię sobie kawkę i przeleżę z książką  i TV do wieczora . Do następnego razu  Pa

6 komentarzy:

  1. Nie ma to jak poprawić sobie humorek zadbaniem o siebie, ale mój humor dziś wisielczy. Buziolek_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mayu pogoda nie sprzyja wesołym humorom i czasy też jakieś takie coraz mniej weselsze trzymaj się ciepło

      Usuń
  2. gdy jest taka brzydka, szara jesienna pogoda to zawsze pocieszam się, że już niedługo święta, a potem to do wiosny już coraz bliżej
    niestety nie zawsze możemy mieć to co chcemy, to jest bardzo trudne, ale rezygnujemy z naszych pragnień, przynajmniej na jakiś czas, Tosiu, bardzo wiem co to znaczy...
    ale zrobiłaś coś bardzo pozytywnego, relaks i odpoczynek, bardzo potrzebne, szczególnie, gdy człowiek na co dzień zabiegany
    Trzymaj się cieplutko, spełnienia marzeń Ci życzę
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musimy szukać pozytywnych stron bo inaczej by się nie dało żyć też się pocieszam że każdy kolejny dzień przybliża mnie do wiosny pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Basia
    I ja sie przylaczam do Was , tez nie lubie jesieni chociaz jest kolorowa i piekna, ale pada i jest szaro, rowniez odliczam dni d Swiat, ale to juz niedlugo, w grudniu a nawet wczesniej w sklepach beda juz choinki i zrobi sie swiatecznie, jakos przetrwamy dziewczyny , byle do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie Basiu przeżyć ten okropny listopad to potem już powinno być z górki do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń