piątek, 26 kwietnia 2013

Dzisiaj mam wolne od szkoły więc popołudnie po pracy powiedzmy że mam dla siebie. Muszę co prawda jeszcze co nieco powtórzyć na jutrzejsze zaliczenie ale niech tam trochę słońca i ciepła dzisiaj złapię. Mam w planach poleniuchować przed domem z kawką no może jeszcze z czymś do kawki . Wczoraj trochę popracowałam nie za dużo trochę ogarnęłam rabatki , posiałam i posadziłam kwiatki . Oczywiście nie umiałam się oprzeć i kupiłam już parę pelargonii,. złoty deszcz i kilka petunii chociaż się zarzekałam że jeszcze trochę się wstrzymam ale nie udało mi się - no cóż już mam taką "silną"wolę . Więc zmykam na dwór bo cosik się chyba pogoda zaczyna psuć , jakieś małe zachmurzenie się pokazuje. Pa
Ps. za tydzień przyjeżdża moja córcia i wnusia już się nie mogę doczekać hura

2 komentarze:

  1. Kwiaty na wiosnę to podstawa:)

    Zapraszam do mnie na konkurs!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jutra majówka, zjazd rodzinny ... i mało czasu dla siebie hehe. Pozdrawiam już majowo:) Maya

    OdpowiedzUsuń