piątek, 28 czerwca 2013

 Mam parę dni wolnego i oczywiście pogoda znowu do bani. Za oknem jesień. W domu chłodno nawet zastanawiałam się czy trochę nie podpalić w centralnym. Czereśnie pękają  z nadmiaru wody nie mogą dojrzeć . Petunie schowałam pod dach bo dla nich też już stanowczo za dużo deszczu. Więc mam czas i trochę wyszywam . Powoli zaczyna już coś widać chociaż jeszcze jest to kolorowa plama . Wyszywa  się znośnie ,dla ułatwienia mogłam zakratkować kanwę bo będzie czarne tło . Już ma samą myśl o wyszywaniu tła trochę mi się odechciewa nie lubię monotonii. I jeszcze sprostowanie pomyliłam się to nie ma być Dama z perłą tylko Dziewczyna z perłą .

P.S  Zapomniałam o najważniejszym moja wnusia skończyła dzisiaj 13 miesięcy. Jest to mój najdroższy skarbeczek.

8 komentarzy:

  1. Dopiero się urodziła (tak się nam wydaje) a już ma roczek :). jak te czas zleciał! Pozdrawiam Tosiu :) Maya

    OdpowiedzUsuń
  2. jak czas leci najlepiej widać po dzieciach :) pozdrawiam serdecznie i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa efektu końcowego
    .Doskonale rozumiem Twoją babciną miłośc...jestem w tej samej sytuacji..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na efekt końcowy będzie trzeba poczekać nie lubię wyszywać tła a tylko teraz mi to zostało ale postaram się jak najszybciej pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Witaj, czas leci, to prawda. Zaledwie rok temu nieśmiało pisałaś o swojej wnuczce, którą witałaś na świecie. Czekamy na efekt końcowy, choć i tak bardzo Cię podziwiam za cierpliwość i zaangażowanie...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko ja po prostu to lubię robić i sprawia mi to ogromną przyjemność i przy xxx odpoczywam :)

      Usuń
  5. Witaj Tosiu, to ja Twiggie-Angelle. Postanowiłam wrócić do blogowania, ale na onecie jest tak dziwnie, że przeniosłam się tutaj.
    Od teraz podpisuję się jako Jeannette i jestem tutaj:
    jeannette12.blogspot.com
    Jeśli masz ochotę mnie dowiedzić zapraszam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię i bardzo się cieszę że mnie odnalazłaś już dodaje Cię do kontaktów i oczywiście wybieram się z re wizytą pozdrawiam :)

      Usuń