czwartek, 16 stycznia 2014

Witam w nowym roku. Życzę dużo zdrowia , miłości , szczęścia i co każdy sobie jeszcze życzy. Nie było mnie ale miałam trochę trudny okres. Badania kontrolne mojego taty i związany z tym stres ale na razie jest w porządku i możemy odsapnąć do kwietnia . Teraz oprócz co trzymiesięcznej kontroli miał jeszcze dodatkowe badania jak kolonoskopię i musiał zgłosić się do urologa ale wszystko się dobrze skończyło. Święta przeleciały jak zawsze nie wiadomo kiedy . Faktycznie tyle świąt co przed świętami. Dzisiaj pozbyłam się  choinki ,nie stała w wodzie i już zaczęła się sypać . Zimy u mnie nie widać i według mnie mogło by jej już nie być a jak ma być to teraz a nie w kwietniu jak będę żyła wiosną . A tak poza tym to nic się nie dzieje . Praca ,dom i tak w kółko. Codziennie rozmawiam z córką, wnusia rośnie i powolutku zaczyna coś już mówić . Idzie jej to trochę ciężko. Moja córka w jej wieku już mówiła prostymi zdaniami. Zawsze śmialiśmy się ,że nasza córka mówiła od urodzenia i teraz też jej się buzia za często nie zamyka. Gaduła . Małej też buzia się nie zamyka tylko ,że mówi sobie po swojemu a jak coś chce to pokazuje rączką i piszczy . Nauczyła się piszczeć i wszystko wymusza piskiem lub płaczem a jak jest po jej myśli to uśmiech od ucha do ucha i głośny śmiech . Nie wiem czy uda nam się spotkać szybciej jak w maju ale cóż nie można mieć wszystkiego. Dobrze przynajmniej, że z każdym dniem jest bliżej wiosny i oczywiście maja. Jeszcze trochę odczuwalny będzie coraz dłuższy dzień, słońce będzie coraz wyżej i będzie czuć coraz bardziej wiosnę .

5 komentarzy:

  1. No to wesoło Ci z nią będzie. Nie zazdroszczę. Wszystkiego dobrego! Cieplutko pozdrawiam :) Maya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jakoś poradzimy sobie lepsze to niż nic cierpię na jej niedosyt pozdrawiam

      Usuń
  2. Basia
    Tosiu nie ma sie czym martwic, bedzie gadac za duzo, przyjdzie tai czas, moja wnuczka mowila bardzo szybko miala chyba rok i 3 miesiace a wnuczek na dobre zaczła gadac w wieku 2 lat .za to teraz nie zamyka sie mu buzia....najwazniejsze ze rozwija sie prawidlowo i jest zdrowa....dobrze ze jest takie ustrojstwo jak internet, widzisz ja na biezaco a kiedys? nie bylo takiej mozliwosci. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. internet to najpiękniejsza rzecz na świecie mnie ratuje i moją córkę również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę Ci zazdroszczę :). Pozdrawiam cieplutko :) Maya

    OdpowiedzUsuń