czwartek, 13 lutego 2014

Nie mam głowy do zapamiętywania anegdot , kawałów . Po prostu usłyszę a za chwilę za skarby nie potrafię powtórzyć. Nawet jak wydaje mi się ,że zapamiętałam to za zwyczaj coś przekręcę i spalam taki żart. Ostatnio jadąc samochodem jak zawsze słuchałam radia i o dziwo zapamiętałam powiedzmy to, zagadkę- żart.  - Bycie mamą jest to  praca . Więc każda mama jest pracownikiem. Więc czym się różni pracownik mama od innych pracowników ???    Tym ,że ona musi nosić szefa na rękach. : D

9 komentarzy:

  1. o kurcze, napisałam komentarz a on się nie dodał :(
    no dobra, spróbuję napisać jeszcze raz :)
    otóż
    małego szefa, można nosić na rękach, ale Mamą jest się również wtedy, gdy szef na Ciebie z góry patrzy,
    moja cała trójka szefów tak już ma i to od dawna, no ale jestem niską kobietką, więc nie sprawiło im to trudności :)
    a co do opowiadania kawałów i żartów to też tak mam, że spalam je, więc lepiej żebym nie opowiadała, bo inni mogą się śmiać, ale ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nasi ''szefowie '' patrzą na nas z góry to za serce ściska ,że tak szybko wyrośli i zastanawiamy się kiedy to przeleciało pozdrawiam

      Usuń
  2. Do opowiadania ich trzeba mieć talent. Na nic zapamiętywanie, skoro wychodzi jak mowa pogrzebowa :)). Buziaki. Maya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie beztalencie w tej kwestii jestem :)) pozdrawiam

      Usuń
    2. I ja również , he he -Maya

      Usuń
    3. Odezwij się. Buziaczki posyłam :)

      Usuń
    4. Mayu nie mogę do Ciebie wejść i dlatego się nie odzywam podaj mi jak mogę to zrobić pozdrawiam i czekam :)

      Usuń
  3. Basia
    Był czas gdy kawały sypalam z rekawa teraz juz mniej bo poprostu zapominam je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziwiam tych którzy sypią kawałami jak z rękawa pozdrawiam

      Usuń