piątek, 30 sierpnia 2013

Dzisiaj w końcu nadszedł długo wyczekiwany dzień  ,są wyniki mojego egzaminu zawodowego ,który zdawałam w czerwcu . Więc ogłaszam ,że zdałam mam do odebrania dyplom. Czyli jestem teraz dyplomowana :))). Nie tylko ukończyłam szkołę ale i zdobyłam dyplom , który przynajmniej na dzień dzisiejszy nie jest mi do niczego potrzebny ale lepiej go mieć niż nie . W naszym kraju przepisy zmieniają się co 5 min i a nuż okaże się że właśnie za 5 min będzie mi niezbędny abym mogła  pracować.  Więc na daną chwilę mam wszystko abym utrzymała się w pracy ale co wymyśli nasze państwo to wielki znak zapytania . Na koniec roku nowe kontrakty więc może być rożnie ale teraz tym się nie przejmuję tylko się cieszę że zdobyłam ten papier. Z naszej grupy nie zdały dwie osoby jak będą chciały to mogą przystąpić do egzaminu poprawkowego ale dopiero w czerwcu w przyszłym roku - trochę odległy termin. Z okazji zdania dostałam od męża nowy telefon  -zrobił mi niespodziankę . Przyszedł do mnie do pracy przed swoją pracą  i powiedział ,że w domu mam niespodziankę . Myślę sobie kwiaty , czekoladki ?a tu patrzę telefon . Mój stary to już przeżytek , trochę "zmęczony" ale ja go bardzo lubię i nie myślałam o zmianie, za mocno się przyzwyczajam. Ale nowy nawet przypadł mi do gustu więc myślę że z czasem się zaprzyjaźnimy a jak na razie powolutku się poznajemy.

7 komentarzy:

  1. Gratulacje Tosiu, a tak na poczatku bylas przerazona, i wszystko sie udało, mozesz byc z siebie dumna.Masz racje nigdy nie wiadomo co do czego sie przyda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Tosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Tosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje,ja bym się juz nie zdobyła na takie trudy.Bardzo dobra taka nauka ,pobudza umysł,do działania,a mój już sie trochę zastał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na naukę nigdy nie jest za późno tylko z wiekiem trochę ciężej się ją przyswaja ale daje się radę dziękuję pozdrawiam :)

      Usuń