sobota, 10 sierpnia 2013

Obraz - Dziewczyna z perłą- już skończyłam . Teraz muszę tylko zanieść do oprawienia . Jak oprawię to się pochwalę. Zaczęłam wczoraj przygotowywać kanwę na następne xxx . Teraz biorę się za obraz , który zamówiłam sobie w zeszłym roku ale nie mogłam się za niego wziąć bo nie miałam czasu . Jest on stosunkowo duży i nie chciałam go robić od przypadku do przypadku . Bałam się że za długie przerwy spowodują że się za bardzo pogubię w robocie. Jest to dla mnie wyzwanie ale takie z dreszczykiem .Jestem ciekawa jak będzie mi  szło.  W następną sobotę idę popracować na wesele i za dwa tygodnie znowu. Nie byłam prawie rok ale cóż znowu się trafiło a kasa przyda mi się  na wyjazd do córki .  W sumie dlatego się zgodziłam.Wybieramy się razem z mężem pod koniec września . Będzie to nasz urlop. Już nie możemy się doczekać i liczymy tygodnie .

4 komentarze:

  1. U Ciebie zawsze coś się dzieje :). Pozdrawiam. Maya

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę się dzieje nie przeczę pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zawsze jest wesoło :D. U mnie nudy i jeśli coś się dzieje, same nerwy mną trząsą. Maya. Pozdrawiam światecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana chcesz powiedzieć, że haftujesz krzyżykami? Ja też mam w tym doświadczenie, ale małe. Za mało czasu mam, ale uwielbiam. Jakby co to chętnie pogadam na ten temat:-)

    OdpowiedzUsuń