środa, 31 grudnia 2014

Bardzo dawno mnie nie było ale nie miałam ani czasu ani weny . W małym skrócie powiem co tam u mnie. W sumie bez zmian. W listopadzie znowu pojechałam do córki ale tym razem samolotem bo jeszcze dobrze pamiętałam wrześniową podróż autokarem na samo wspomnienie to jeszcze dzisiaj bolą mnie nogi a w szczególności kolana. Wpadłam w manię szydełka . Wciągnęło mnie na maksa, nawet xxx poszły do szuflady. Już w sumie pod koniec października zaczęłam robić ozdoby . Trochę mi czasu zajęło bo tak na prawdę to się uczyłam . Internet skarbnicą ale niestety nie wszystko jeszcze rozumiem ale metodami prób i błędów coś nieco udało mi się zrobić . Przygotowania do świąt też zajęły mi dużo czasu okazało się że Święty Mikołaj zrobił córce niespodziankę i zaprosił ją na wyjazd do Polski na święta .Więc radość nasza była ogromna . Co prawda tylko cztery dni ale lepsze to niż nic. Wnusia przesłodka . Święta więc udane na maksa. Sylwester jak zawsze spędzam w domu ale tak szczerze nie lubię tego dnia . Dzień jak co dzień a nawet gorszy niż inne . Nie biorą mnie bale ani inne zabawy .W tym dniu to nawet ciężko wytrzymać do północy chociaż w pozostałe dni w roku siedzi się niekiedy dłużej bez problemu .
ŻYCZĘ WSZYSTKIM ZDROWIA , SPOKOJU, MIŁOŚCI , PRZYJAŹNI I OCZYWIŚCIE SZCZĘŚCIA W NOWYM ROKU .




6 komentarzy:

  1. Witam w nowym roku:)
    Jesteś wszechstronnie uzdolniona, wiesz? Śliczne te aniołki. Wszystkiego najlepszego! I zdrówka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ja tylko nieudolnie kopiuję jak widzę jakie cuda robią inni to ja jestem przy nich cienki bolek ale jeszcze raz serdeczne dzięki pozdrawiam

      Usuń
  2. Królu drogi jakie cuda!!! wszystkiego co najlepsze Tosiu, zdrowia i zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadne tam cuda Basieńko ale cieszy mnie że komuś się podoba dziękuję i również życzę zdrowia bo ono jest tak naprawdę najważniejsze chociaż często tego nie doceniamy pozdrawiam

      Usuń
  3. Witaj Tosiu :) Bezapelacyjnie jesteś kobietką obdarzoną wieloma talentami. Wykonałaś takie cudeńka, że tylko pozazdrościć i pogratulować naturalnie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Majeczko i przepraszam że dopiero teraz odpisuję pozdrawiam

      Usuń