piątek, 17 kwietnia 2015

 W pracy jako tako . Jakbym miała szanse na zmianę to na  pewno bym to zrobiła . Ale szanse są marne bo u mnie w mieście o pracę bardzo trudno. Więc na razie nie mam wyjścia . Z drugiej strony jak się pracuje w swoim zawodzie ponad 20 lat i nic innego się  nie robiło to jeszcze gorzej jest coś znaleźć bo tak na prawdę nic innego robić nie potrafię. Ja wiem ,że i misia idzie nauczyć tańczyć ale kto zatrudni osobę bez kwalifikacji i oczywiście bez znajomości? Wczoraj mój tato skończył 74 lata a dzisiaj byliśmy na kontroli u onkologa ,jak na razie wszystko dobrze ( odpukać w niemalowane )za następne pół roku do kontroli . Już odliczam czwartki .Zostały mi jeszcze dwa a na trzeci będziemy już u mojej córki. Jedziemy z mężem na 10 dni. W czerwcu córka ma przyjechać do nas a potem to nie wiem kiedy znowu się zobaczymy . Ale nie będę się martwić na zapas cieszę się , że jeszcze chwila a się spotkamy. Mała z końcem maja skończy już 3 latka. Czas biegnie jak zwariowany. Dopiero się urodziła  a po wakacjach  już będzie przedszkolakiem.  U mnie dzisiaj jeszcze ładna pogoda ,świeci słońce chociaż nie jest zbyt ciepło ale może być. Wszystko powoli zaczyna kwitnąć ,jest po prostu przepięknie i aż szkoda że ma się ochłodzić i będzie żal jak wszystko zmarznie . Jest to moja  ulubiona pora roku.

4 komentarze:

  1. To Twój tata jest dwa lata młodszy od mojej siostry, nono :))
    I tu wspomnę, kto ułożył ten świat? Rządowanie złodziei!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Maya kto ma władzę ten ma siłę tak już ten świat jest ułożony pozdrawiam

      Usuń
  2. Ta pora roku jest tez moja ulubiona, a tak naprawde kto nie lubi wiosny kiedy wszystko zaczyna sie zielenic? ale poki co wiosan nie przypomina wiosny tylko jesieni pogodowo. U nas w centrum tez zimno, dzisiaj pada, wietrznie....a za chwile juz maj...niech sie cos juz mieni bo lato tak krotko trwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosna i lato zawsze tak szybko mijają a nieszczęsna zima wlecze się jak flaki ale jak na razie teoretycznie ciepło przed nami pozdrawiam

      Usuń