niedziela, 1 lipca 2012


Skończyłam a w sumie wypociłam prezent na imieniny dla mojej mamy .

7 komentarzy:

  1. Śliczności! O, rany... taki super talent i marnuje się w domu. Zrób coś z tym, nadaj na jakiś konkurs. Tosiu, nie czekaj na cud, działaj:-). Milutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mayu ja to robię wyłącznie dla siebie dla swojej satysfakcji bardzo mi miło że się Tobie podoba mojej mamie też się spodobał pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba, Tosiu-). Gdym miała kasę zamówiłabym u Ciebie wszystkie prace i je kupiła. Nie żartuję:-). Skoro nie chcesz sprzedać, albo je wystawić załatwiłabym to za Ciebie, he he...Artystyczna dusza jestem i wiem co piekne a co nie. Buziolek raz jeszcze.

      Usuń
  3. Cudnie, moja mam takie cuda tworzyła...kiedys wstawie kilka obrazkow. pozdrawiam tosienko. Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstaw Basieńko z przyjemnością obejrzę pozdrawiam

      Usuń
  4. Podziwiam za cierpliwość, którą musiałaś wykazać Tosiu, dłubiąc takie arcydzieło. Brawo :) . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co podziwiać bo lubię to robić i sprawia mi ogromną frajdę i satysfakcje pozdrawiam

      Usuń